niedziela, 19 marca 2017

Rodzaje zajęć fitness, i które wybrać?

Rodzaje zajęć fitness, i które wybrać?

Wakacje zbliżają się coraz większymi krokami. Warto więc zadbać o naszą sylwetkę, by na plaży czuć się komfortowo. W ostatnim czasie ogromną popularnością cieszą się treningi fitness. Często jednak mamy problem – które są dla nas najlepsze? W przypadku wyboru ćwiczeń dużą role odgrywa cel na którym chcemy się skupić. 

Najpopularniejsze treningi fitness 


Szczupła sylwetka, zwiększona masa mięśniowa, zgrabne nogi, czy poprawa ogólnej wytrzymałości. Powodów dla których decydujemy się „ruszyć z kanapy” może być wiele. Warto jednak odpowiedni trening dobrać do konkretnego efektu jaki chcemy uzyskać. 

Pilates – nie tylko wpływa na ogólną wytrzymałość i samopoczucie, ale i m.in. uelastycznia ciało, poprawia postawę ciała, czy wzmacnia kręgosłup tym samym odciążając nasze plecy. Krótko mówiąc skupia się na wszystkich najważniejszych mięśniach ciała. Same ćwiczenia pilates to połączenie jogi i baletu. 

Fat burning – jak sama nazwa wskazuje trening zabiera zbędną tkankę tłuszczową. Wszystkie ćwiczenia odbywają się w rytm muzyki. Fat burning koncentruje się przede wszystkim na dolnych partiach ciała – brzuchu, udach, nogach i pośladkach. Dzięki obecności muzyki ćwiczenia te wprowadzają w doskonały nastrój. 

Zumba – połączenie elementów fitness z salsą, hip – hopem, samba, mambo, merenque, sztukami walki, soci, Bolliwood, czy treningu siłowego. Choreografia ćwiczeń uzależniona jest od inwencji twórczej prowadzącego. Zumbę mogą ćwiczyć osoby w każdym wieku. 

Trening ABT – jeden z najbardziej wyczerpujących jeśli chodzi o siłę jaką należy włożyć w treningi. Same ćwiczenia ABT również wykonywane są w rytm muzyki. Dzięki nim uzyskamy m.in. płaski brzuch, czy jędrne pośladki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Callanetics

Callanetics to bardzo popularne ćwiczenia. Sama metoda została opracowana przez Callan Pickney, jeszcze w latach osiemdziesiątych. Call...