poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Aktywność fizyczna dla zdrowego snu!


Dziś coraz trudniej znaleźć nam czas na zdrowy ruch. Tymczasem często nie zdajemy sobie sprawy jak ważna jest aktywność fizyczna dla zdrowego snu. Zatem nawet mając nienormowany czas pracy, warto znaleźć czas na zdrowy trening. Tym samym nie tylko wzmocnimy naszą kondycje, ale i dotlenimy organizm. Warto więc dowiedzieć się nieco więcej na temat najlepszych aktywności fizycznych dla zdrowego snu.

Sale fitness 

Treningi na sali fitness to nie tylko sposób na ćwiczenia, ale i doskonała forma spędzania wolnego czasu, zwłaszcza w okresie jesienno - zimowym. Jeśli chodzi o tego typu ćwiczenia to najlepiej sprawdzają się treningi ogólnorozwojowe jak zumba, czy pilates. Oparte na prostych choreografiach, poprawią nie tylko sylwetkę Twojego ciała, ale i ogólne samopoczucie. Podobne działanie ma pływanie, które wzmacnia mięśnie redukując tym samym ich napięcie. Ponadto usprawnia układ oddechowy i układ krążenia, nie bez powodu jest jedną z najbezpieczniejszych form aktywności fizycznej.




Treningi na świeżym powietrzu

Czyli wszystko to co dotleni nasz organizm. Opcji mamy wiele - od biegania poprzez jazdę na rowerze, rolkach, czy popularny nordic walking, potocznie nazywany ,,chodzeniem z kijkami". Dobrym rozwiązaniem jest też zwykły, godzinny spacer.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ćwiczenia wzmacniające mięśnie

Chcąc zrzucić zbędne kilogramy i ukształtować sylwetkę mamy do wyboru całą masę rozmaitych treningów. Bardzo dużą popularnością cieszy ...